3 Nisan 2013 Çarşamba

Yine Led Apple yine Hanbyul'un zırvalıkları (3) #MusicNote 13

3. Blah Blah 3 gün önce yayınlandı ama ben daha yeni izleyebildim. Neyse hiç olmamasından iyidir değil mi :D Hemen kendi dırdırlarıma geçiyorumm...


Söylemeden geçemeyeceğim. bu çocuk her bölümde bilgisayar açısını değiştiriyor ya beni deli ediyor ilk hali güzeldi iştee >< korkum bir daha ki bölümde 2 metre öteden yapacak konuşmasını cıkcık.

Blah Blah'ı sevmeyen var mı la? :S Sevilmez mi Blah blah haha Hanbyul yine vermiş cevap ama "ben seviyorum size kalmamış" asjhdffg pislik yaa :D Konuşmayı sevdiğin belli canım söylemene gerek yok :D

Hanbyul ne kadar hiperaktif konuşmayı seven birisiyse Kyumin de o kadar sakin sanırım haha bu videoda onu şaaptım :D

10:12. saniyede Kyumin'i veda etmesi harikaydı :D Gayet nazik haha :D:D GOOO!!! 

10:31. saniye = GalpGalp haha :D ♥ "iiiğğğ no dancing today iiiğğğ i dont wanna make a fool myself" 
Ama ciddi ciddi hayal kırıklığına uğradımdı nasıl dans olmaz yahu nasıl Hanbyul bunu bana nasıl yaparsın diye iç geçirip kendimi dağlara taşlara vuracakkeenn... Taadaaaaa ♥♥ Ne kadar aptal bir şeysin sen Hanbyulll :D Yine aynı şarkı yalnız şarkıyı mı sevdi dans mı yoksa klibi mi bilemedim şimdiii -.-
---Bu arada Hanbyul'un konuşurken ki ses tonunu bazen seslendirmen Yekta Kopan'ın sesine benzetiyorum. Çok güzel bir sesi var :D---

Veee haftanın cover'ııı ♥♥ ^^ We Will Rock Youuuu.... Evet katılıyorum başarmışsınız Led Apple rocked usss :D 


Şarkıyı çok güzel söylemişler Her hafta aynı cümleyi mi kuruyorum ne :S Ama öyle neydek yani :D 
Hanbyul'un sesine bayılıyorum cidden.Klip çok güzel olmuş zaten hepsini seviyorum ama bu klipte hepsi ayrı bir afet olmuş hepsi yıkılıyoooor Ayça staylaaa ahahah :D
1.16. saniyede yine Hanbyul ve onun özürlü dansı :D 
Yalnız bu olay One Ok Rock'ın bir klibinde de vardı gözümden kaçmadı :D bakınızz 
Gelecek haftanın cover'ı  pek hoşuma gitmedi ama peşin hükümlü olmayacağım belki Led Apple'dan dinleyince beğenirim :D 
Görüşürüükkk 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder