8 Nisan 2013 Pazartesi

Günün Özeti

Dün komşu kızı/arkadaş/Ebru abla'nın doğum günüsünü kutladık erken kutlama oldu :D Kardeşi düzenlemiş sağolsun bizi de çağırdılar ablamla :D
Dün onlarda kaldık ben pek olmasam da herkes bolca kudurdu çok eğlenceliydi :D Küçücük mutfakta 10 beni saymazsanız 9 kişi  halay çekti horon tepti :D:D Bana zorla gangnam dansı yaptırdılar :D kardeşimle karşılıklı döktürdük hgsdfbdsf. Zorla halaya davet edildim Üç ayak falan cıks oynayamıyorum ben bilmiyorum kii >< ama en kısa zamanda öğrenmem lazım artık kenarda köşede oturmak biraz şeyyy.. ydsygfgd
Uzun zamandır bu kadar booollca fotoğraf çekilmemiştim :D....
Ardından saat geç olmaya başlayınca Dostana'yı izledik :D Hatta içlerinden ben film izlemeyi sevmem, izlemem ki, siz izleyin ben uyuyayım diyen normalde yatış saati 12'i asslaa geçmeyen Şeyda abla da bizimle beraber Dostana'yı izledi film 3-3.5 belki de 4 gibi bitti :D Herkes filmi çok sevdi. Sevilmez mi ama şimdi haha :D 
Sonra herkes evlerine dağılınca biz de oturduk Hotel Transylvania'yı izledik :D hepsini bitiremedik tabiiikiiidee Sabah namazıyla yattık :D Sabah da devamını izledik... 
 Karakterler çok güzeldi :D Frankenstein, kurt adam, iskeletler, cadılar vs vs  Hele Drakula'nın konuşması falan harikaydı :D:D Baya güzel espriler vardı :D Laz aşçı bile vardı :D:D Her neyse uzatmıyorum çok güzeldi çok güldüm çok beğendim :D Animasyonun bitiş şarkısını çok sevdim will i am söylüyor bir kısmını :D

Klibi de varmış baakkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder